2011-05-18

Chitchat

Hello you!
Idag har vi onsdag här! Ni med? Good. (så jag är rätt ute menar jag) Dagarna har liksom fått förmågan att flyta ihop lite här..
Idag är M hemma och har tagit lilla A till Bvc för checkup, stora A är på förskolan och jag sitter här och försöker komma ihåg vad man gör när man inte har barn runt benen. ;) Ska väl ta itu med tvätten misstänker jag.

Bokat tid för dop har vi gjort med! 4 juni, så nu blev det plötsligt bråttom..! Jisses. Får nästan ringa runt till folk eller ännu snabbare - facebooka. ;) Ska på dopsamtal imorrn redan..

Michael har fixat tid till mig.. hos frisören.. :) kanske dags. Klippning, blekning och färgning står på schemat och ångesten är påtaglig. Någon som känner för att dela med sig av sina åsikter där? Frisyr? Färg?

Owell, tvätten väntar som sagt. Återkommer med lite bilduppdatering ikväll!
Ha en fortsatt fin dag!

Inga kommentarer: