2011-06-03

Liten update

I know, lite seg uppdatering på det här stället.. och den som väntar på något gott väntar antagligen för länge..
Sen sist har det väl inte hänt alltför mycket tror jag. Vi har firat Komarkens dag (hrm), besökt några lekplatser, varit på Botaniska.. lite smått o gott. Bilder får ni vänta på tills imorrn, just nu är klockan halv ett och jag behöver sooova. :) Så trött dessa dar. Ont med. Och gnällig. ;)

Owell, idag har vi varit på Tveten där mina folks och syster bor. Alice har sysselsatt sin mormor, medan jag och syster Söt har bakat cupcakes till vår brors examensfest imorrn. Tog sin lilla tid och svullna lilltår, men tillslut så. :) När vi kom hem blev det pizza a la Alices önskemål och sen filmmys med Toy story 3! Båda småtjejerna somnade som små stockar efteråt. Jag och Michael har kikat på nån Rockyfilm (nej, jag är inte så insatt) Över min förväntan totally.

Nu väntar sängen!
Nana sweet!

Inga kommentarer: