2011-06-26

Uppdatering

Ja, här har inte varit mkt aktivitet de senaste dagarna. Beror mest på att min dator fortfarande är i händerna på en förhoppningsvis duktig man.. än har inte hoppet getts upp om att få tillbaka bilderna! Datorn jag sitter vid nu har funkat sådär, men tror nog att jag ska kunna börja fotoblogga lite igen nu. Så bilderna från midsommar och allt kommer!

Just nu har vi en liten vovve på prov här. Cockern Dennis hämtades i Vänersborg igår och hittills har allt funkat bra! Just nu är han ute och promenerar med Michael och barnen. Han gillar barn! :) vore synd att kalla den promenera, när han mest studsar fram. ;) Vi har några punkter som han måste klara, barnen var ett av dom. Och katten. Där fungerar det bra! Nästa vecka ska han få följa med Michael till jobbet och träffa alla hundarna där, hoppas på att han ska trivas där med!

Nu ska jag ta mig in i duschen, fick hög feber inatt och har ont i lederna. Fibromyalgi sucks big time. Bara så ni vet.

Hoppas ni får en fin dag!

Inga kommentarer: