2011-08-26

It's getting better

Dagen idag har varit bättre - tack för det! Igår kväll hade jag så ont i knän och höfter att jag knappt kom upp ur soffan och det kändes ju inte som om det bådade så där jäkla gott inför dagen.. men, faktum är att jag kände mig ganska okej idag ändå!
Så pass okej att jag tog med Charlie på 3 km längs älven. Sprang på 19 och det kändes som en bra prestation med tanke på knän och stoppklossen till hund som inte var riktigt lika övertygad. Imorrn är M ledig och då ska jag försöka ta mig ut själv mitt på dan och se om det går bättre.
Imorrn blir det även shoppingdejt med lillasyster inför mormors 75-årskalas på lördag. Ska nog pyssla ihop något bra! Ska försöka komma ihåg att köpa garn till nya virkprojektet med - tänkte virka ihop en stor prinsesstårta till tjejerna. Bild kommer. Framöver. :)

Sleep well!

Inga kommentarer: