2011-08-16

Sommacollage

Här kommer lite bilder från vår sommar! Minus dopbilderna och lite annat som jag inte hämtat hem från pappas dator än! Enjoy!

Alice älskar sin gröna gunga vid sommarstugan!

Sommarstugan

Fina (och lite galna) kossor med sina kalvar

Mumma!

 Michaels mormor Käthie med Alma

Pekka med Alma och bushundarna - Bosco
och vår Charlie

Alice är konstnär på gården hemma

Baddags i poolen hos farfar i Örebro/Styrsta!

Fint!

Alice med sin kusin William

Alma var som alltid en ovanligt cool bebis

Michael var lekfavorit!

 Vi kvällsfiskar!

Alices första fångst!

Almas fiskepremiär

 Alice klappar kossor på Parken Zoo i Eskilstuna

 Miniflodhästar!

Moi på uteserveringen

Alice avgudar karuseller!

Alice åker veteranbil tillsammans med sin farbror Patric, kusin William och tant Josefine!

 Alma är en groda!

Knasig svågbro/farbror

 Alice leker med granntjejen! (av någon anledning leker de luciatåg..?)

In action!

Kusinerna äter vinbär i farfars land..

Grillkväll med Anna, Linus, Jonathan och Ann-Ida! Myys!

Männen i djup diskussion..

Fina Jonathan!

Sen kväll och trötta barn.

Mina prinsessor!

Min bror aka mobro Joel fyllde 23!

 Min lilla kusin Melker

Min syster och jag

Senaste kusintillskottet - Linus!

Alma vid Ingetorpssjön

Alice 3 år!!

Snören! 

Alices tårta

Födelsedagsbarnet med sin nya duplotraktor!

1 kommentar:

Anonym sa...

Äntligen ! Vilka härliga sommarbilder...ni har varit aktiva och hunnit med mycket !
Kramar ! Marie.