2011-12-08

Antagningsbesked

Ja fy f-n. Klockan 13 idag släpptes antagningsbeskeden till universitet och högskolor. Tyvärr inte det resultat jag hade hoppats på direkt. Har suttit i x antal timmar och pusslat kurser och procenttal för att få ihop en heltid under vt12. Sucks. Men tillslut så. Nu håller jag tummarna för att jag ändå kommer in som reserv på den kursen jag ville läsa egentligen.. 27e släpps nästa besked, jahopp. Bara att räkna ångestdagar ett tag till alltså. ;)

Owell. Idag har vi kanske inte gjort alltför mkt - vi började iaf dekorera vårat pepparkakshus, så imorrn ska vi försöka limma ihop det med. Alice ser mest framemot nonstopen som ska vara på taket..! :)
Imorrn väntar även öppna förskolan med pepparkaksbak, sång, lek och dans! Ska bli kul.
Michael har jobbar en vecka på nya jobbet och honestly - det har varit en pärs. För mig. Ensam med tjejerna 07-19. Energinivå=0. :)

Inga kommentarer: