2012-02-25

Lugn dag med fina fynd!

Idag har vi mest tagit det lugnt - skönt!
Alice kom in till mig inatt med feber och har varit hängig hela dagen :( vi fick hoppa över dansen och gjorde bara en snabb utflykt till Lillgammalt och sen lördagsgodisshopping som damen absolut inte tänkte missa. :) På Lillgammalt hittade vi två gulliga poängstolar i minisize för en hundring - tjejerna älskar dom! Fyndade även lite nya kläder till Alma! Lillgammalt - absolut värt ett besök! www.lillgammalt.se

När vi kom hem somnade jag och tjejerna och sov middag i två timmar. Hoppsan! Inget pluggande här idag inte. Skönt det med, även om deadline för rapporten närmar sig.. Men vet ni vad? Det ordnar sig.

Nu ikväll har jag och Michael (med hjälp av Alma..) grejat det sista i Alices rum. Hyllor uppsatta, sänghimmel flyttad, spegel upphängd, tavlor.. blir riktigt fint därinne! Bilder kommer imorrn! (förhoppningsvis)
Nu ska vi ta en raid inne i sovrummet.. sen blir det filmmys.

Btw - imorrn kommer nya begagnade soffan hem! :D efter att Michael gnällt konstant i fyra veckor på soffan jag köpte har jag gett mig och hittat en ny på Blocket. Love Blocket! Den gamla ska fotas och säljas så att den nya blir betald med den gamla. Käckt så det förslår!

Nya superfyndet!

1 kommentar:

A-I sa...

Snygg! Ser framemot att sitta och dricka cider och gnälla i den framöver med er ;)