2012-08-29

Update

Det blir inte mycket skrivet dessa dar.. Tiden rinner liksom iväg bland alla skolböcker och förskoletider. Men nu är vardagen nästan igång igen! Känns ovant, men bra! Alma stortrivs på förskolan och är glad som en lärka hela tiden. Storasyster Alice är också nöjd med att ha lillasyster med sig! Skolan är toppenbra och jag har skämts bort med att ha fantastiska lärare som brinner för sitt jobb. Har lärt mig mer under tre dar hos dom än vad bth lede mig på en termin.. På tal om det så är även andra tentan från vt gjord och jag tror att jag har en chans iaf! Behöver liksom ha mitt CSN nu.. Tuffa tider. Owell, inatt sover vi första natten i nya sängen! Ihopsatt och färdigmålad! Saknas bara lite tyg till sänghimmeln. Nu ska jag sova, trots att jag sovit ungefär sju timmar under dagen.. Har haft ont i varenda muskel och knaprat mediciner i ett dygn nu. Hoppas på att det ger sig tills imorrn. Sov gott!

Inga kommentarer: