2012-09-10

Det var de energidepåerna..

Yes, idag har jag verkligen kört ner mina energinivåer till noll. Heldag i skolan med 39 graders feber.. fy så segt det var. Men kändes bra att jag tog mig igenom det ändå, eftersom det är tentavecka och jag kan ha hemstudier i två dagar med gott samvete. För övrigt känns torsdagens tenta rätt lugn, för en gångs skull. :)

Var iaf skönt att komma hem idag och extra bra kändes det att bli mött av en glad liten Alma som kom springande och ropade mamma och gav mig en stor kram och puss. :D Alice är lite coolare och brukar nöja sig med ett Hej mamma, men sen smög det sig allt in en liten kram med. Dessa ungar - värda att dö att för!

Imorrn är det fotografering på förskolan som gäller - först gruppfoto på morgonen och sen individuella foton på eftermiddagen. Håller tummarna för att mina små damer behagar visa sig från sin samarbetsvilliga sida.. det bådade inte gott ikväll när Alice tydligt deklarerade att hon minsann inte tänker vara med på något kort och att hon fullkomligt struntar i om alla andra barn ska vara med. :/ Jisses. Undrar var den där envisheten kommer ifrån..? (Mamma - du kan sluta skratta nu..) ;)

Dags att kurera mig med alvedon och sömn!
Gonatt! <3