2012-10-11

Möte med Academic Work

Lång dag idag.. jag hade möte med en rekryterare från Academic Work vid elva. Var ett kort men bra möte. :) fick lite bra tips och hon ville gärna att jag ska söka mig till dom efter examen :) låter ju bra! Dom har även en del extrajobb som skulle passa mig under studietiden.. får se om det skulle kunna funka..
Michael hade intervju i stan vid tolv, så jag hade iaf tur att få skjuts fram och tillbaka. Skönt det för jag har bra ont fortfarande..

När mina gostjejer kom hem från förskolan hade vi lite mys i soffan, medan vi väntade på M som var hos sjukgymnasten. Sen tog vi en härlig promenad i skogen med svampplockning! :) en hel del trattisar och annat gott!

Imorgon väntar en tur till Tjuvkil för att luncha med Anna, Linus, Jonathan och Johannes! <3 ska passa på att fira att Jonathan fyllt 4 med! Ska bli kul!


Inga kommentarer: