2013-01-12

Good morning

Gomorron!
Lördag står på schemat och vi har börjat vår sådan med dans och rörelselek. :) Babblarna och Håll i Hatten är tjejernas senaste favoriter. Själv känner jag att det blir lite väl mkt pedagogik för mig en morgon som denna. Men tjejerna gillar det som sagt.
Fast i skrivandets stund är tjejerna inne och försöker få upp sin pappa ur sängen - vilket innebär att jag sitter själv och lyssnar på fyra apor som ältar "upp upp upp, ner ner ner, upp upp upp..." Ja jisses.

Anyway, igår valde jag ämne till min examinationsuppsats och rubriken kommer att bli "Nyckeltal - När, var, hur och varför?" Spännande va? ;) Första utkastet ska in i februari så dags att börja spåna lite.

Tvätten ligger i maskinen och frukosten strax på bordet.
Ha en fin lördag! <3

Babblarna in action

Inga kommentarer: