2013-02-20

Liten statusuppdatering

Jahopp, haft hemstudier några dagar nu, men imorrn är det dags att ta sig till skolan igen för två dagars tentaförberedning. Yippe. Kanske. Ska plöja igenom hela jäkla skattelagstiftningen och göra färdigt ett bokslut. Fina tider. Verkligen. Ja, jag börjar bli lite skoltrött nu.
Tur att det bara är tre dagar kvar innan jag är klar med teorin! Sen väntar 12 veckors praktik och redovisning av examensarbete. Mitt handlar by the way om Kpp - ekonomistyrning i vården - till vems fördel? Kan ju bli intressant..!
Igår var jag iaf uppe på Kungälvs sjukhus och kikade in hos personalen på ekonomiavdelningen för att förbereda dom på att jag snart dyker upp och ställer till oreda. :)

I övrigt har det varit en slitsam vecka.. varit ute och gjort eftersök efter hund i Säve, skrivit examensarbete, aktiverat småliv och försökt att få lite ordning i hjärnan och lägenheten. Skulle ha träffa Gp för en artikel om hundeftersök, men fick ställa in. Orkade bara inte idag. Helt matt och totalt färdig. Sov till halv tre i eftermiddags. Bara det. Hur jag ska kunna somna nu är en gåta.Fast tar jag fram min bok om beskattning så ska det nog funka.. ;)

Inga kommentarer: