2013-03-07

Status: praktik


Ja, gosh. Har så sakta börjat komma in i jobbrutinerna och börjat se logiken i deras system. :p Nästan iaf. Typ. Rörigt värre. Men dagarna går ganska fort och jag har att göra konstant tycker jag. Trevliga kollegor som man skrattar mycket med. :) Idag var vi på Garis sushi och åt lunch - skönt att komma utanför sjukhusväggarna och få lite sol! Lovely times.
Börjar dock bli lite skeptisk till att min handledare bara jobbar tre dagar till, sen ska jag klara mig hyfsat själv. Hoho, låt mig småle.
Det är skönt med rutiner, men när man kommer hem väntar inte vila direkt. :) Godingungarna vill ju ha lite mammatid med. Idag har jag lagt ungefär tusen pussel, sjungit och läst, tittat på Dora, handlat, gjort skyltar till  
planteringen, städat, tvättat Alices madrass och lagt trollungarna. På tre timmar. Och snart är det dags att sova en stund, innan det är dags att ta hand om Alma vid tre. Men snart är det iaf helg! Skööönt.

Inga kommentarer: