2012-10-09

En dag i prövningarnas tecken

Ja jisses. :)
Idag har jag verkligen, som herr Inspiratör skulle säga "gått utanför min komfortabla zon". Med hög feber, värk i hela kroppen och en rejäl dos mediciner har jag ändå hållit föredrag för klassen. Närmare 20 minuter kammade jag ihop och det blev riktigt bra! :) skam den som ger sig, remember?
Men ibland får jag betala för envisheten och nu sitter jag i soffan och vet inte riktigt hur jag ska ta mig upp igen.. det gör ont. Ungefär som att benen ska lossna från kroppen och nacken sitter i ett skruvstäd. Så yes, min komfortabla zon är ett minne blott.

Sitter och kikar på Äntligen Hemma här nu och får lite inspirationsanda öst över mig. Så nu återöppnar jag systerbloggen Glitterfint igen! Välkomna dit med!

Nu ska jag strax "njuta" av Hollywoodfruar innan jag ålar mot sängen.

Inga kommentarer: