2012-10-07

Framgångsskapande

Ja hörrni, senaste veckan har jag coachats i framgångsskapande av Hans Wern som arbetar som inspiratör. Det är jättekul och givande, men herregud så trött man blir! Har nästan somnat på tåget på vägen hem.. En vecka gjord och en vecka kvar! På tisdag ska jag ge en miniföreläsning om fibromyalgi och ska bedömas enligt konstens alla regler.. Fast det känns bra, tror att jag är den som är lugnast i klassen över detta.. fast det säger kanske inte så mkt.. :p Håller mest tummarna för att jag inte är sjuk på tisdag.. har haft närmare 40 graders feber idag, men ska nog försöka kämpa mig iväg till skolan ändå imorrn. Men stå och hålla föredrag med feber gör jag nog inte, riktigt så kul tycker jag inte att det är.. faktiskt.

Nu har jag iaf fått inskickat mitt cv och personliga brev för granskning och bedömning och går de igenom första kollen så ska jag träffa rekryterare från Academic work på torsdag och låta dom ha åsikter med. Det är väldigt många som ska ha åsikter om allt man gör just nu, om man tänker efter.

Hoppas ni får en fin vecka!

Inga kommentarer: