2013-01-17

Dessa nätter

Dessa dagar.. och nätter. Jaa.
Igår kväll fick jag jordens magkatarr, vilket var ganska väntat med tanke på alla smärtstillande jag fått knapra senaste veckan. Kunde inte sova. Halv tre kom unge nr 1 in och hade kissat ner sängen. Upp och duscha henne och byta lakan. Precis när jag stoppat om henne kom unge nr 2 upp, glad som en lärka och skulle se på film. När jag äntligen lyckats övertala henne att det var mitt i natten, kommer unge nr 1 upp igen och vill också titta på film. Halv sex somnade tjejerna igen och jag kunde fortfarande inte sova. Klockan åtta fick jag väcka dom små damerna igen eftersom dom skulle till förskolan. (hade hållit dom hemma om det inte vore planerat kalas för Alma på förskolan) Halv tio på förmiddagen somnade jag. Great.

När vi hämtat tjejerna, åkte vi till Nordea på Hisingen (eftersom Nordea stängt i Kungälv..) Igår var jag nämligen tvungen att tömma och spärra mitt Visakort efter att något jävla amerikanskt företag tagit sig friheten att dra pengar för ingenting. Tydligen har dom dragit småsummor i flera månader och totalbeloppet är fan inga småsummor.. :/ kul ingenstans. Men nu har jag ändrat kortnummer, koder och allt man kan ändra. Ska dessutom se till att polisanmäla och reklamera Nordea. Lita på det.

Efter detta åkte vi till Toys R Us där Alice fick välja en present till lillsyrran som fyller 2 år imorgon! <3 hon valde en jättesöt kanin som går, viftar på öronen och rynkar på nosen. (eftersom Alma sett en likadan uppe hos grannarna och blivit kär i den) Alice är bra gullig och omtänksam. Hon valde länge för att hitta den bästa presenten så Alma skulle bli glad. <3

Just ja. Det är ju nu jag borde plugga med... Trött.

Inga kommentarer: