2013-01-16

Oh, thoose sticky floors..


Ja, då är jag ovanligt bra då.. ;)
För rörigare hem får man nog leta efter.. när mamman är borta stökar familjen till, eller var det råttor på bordet..? Owell, eftersom jag varit totalt schack matt senaste tre dagarna har stöket sakta men uppenbart självsäkert tagit över vårat hem, ivrigt påhejat av tjejerna som gjort sitt bästa för att hjälpa till.. så imorrn är det dags att droga mig lite extra så jag kommer upp när det fortfarande är förmiddag så jag hinner plocka i ordning det värsta innan smådamerna kommer hem från förskolan. :)

Ikväll började jag och Michael iaf att röja på kontoret aka förrådet.. ska bli skönt när det är ordninggjort där inne så jag kan sitta och plugga och pyssla där inne igen. Har fått en uppsjö roliga projekt och ideer för mig som jag vill ta itu med. Konstigt vad ett nytt år och våren inom överskådlig framtid kan göra med en!


Inga kommentarer: