2013-05-03

Förberedelser och fyndardag

Ikväll har jag och Alice letat fram bra kläder inför hennes dansshow imorgon :) baggy byxor, keps och stor t-shirt var ordern från dansfröken - hiphop-tema it is.
Tillslut hittade vi iaf kläder som lilla damen var okej med ;) ganska nöjd till och med! (Och supersöt enligt mig!) Ska bli kul att se henne dansa! Foton utlovas.

Annars idag: tittade in på jobbet för att hämta mina anteckningar om KPP för min uppsats och fick en snabb pratstund med goaste kollegorna <3 ska bli skönt att komma tillbaka på måndag! (Och lite spännande med nya uppgifter!)
Snart klar med uppsatsen btw - så. himla. skönt.
Vi hann även åka med bilden till verkstad för framvagnsinställning och en snabb lunch innan det var dags att hämta gullungarna på förskolan!

Nu sitter jag här med ett glas vitt, lite godis och film som ska ses innan sängen kallar.
Halsen känns något bättre, men blodsmaken är kvar. Yuck.

Oh, just ja! Fyndade tapeter på Tradera med! Vårat vardagsrum ska bli rosa..? :) hoho. Men det går bra för det var löjligt billiga tapeter. Sådeså.


Inga kommentarer: