2013-05-02

Jag är sjuuuk

Jag är ynklig. Jag kan faktiskt vara en av de absolut ynkligaste personer som finns just nu. Nu har jag varit sjuk i tre veckor, från influensa via förkylning till luftrörsinflammation på väg ner i lungorna. Toppen. Verkligen. Jag som inte alls har speciellt mycket att göra eller så. Intervjuer. Examensuppsats. Redovisningar. Praktikjobb. Istället för detta ägnar jag all min tid åt att hosta och överleva. Känns sådär produktivt.


Fast idag skärpte jag faktiskt till mig och plöjde magisteruppsatser från Handels och skrev ett utkast till min egen uppsats. Kände sju bra att börja iaf. :p har ju en hel vecka till på mig.. hrm.
Tog en kvällspromenad ner till Annas och Linus nya place för lite prat och skön promenad hem igen. Helt slut är jag. Löjligt trött. Skitlungor.

Färdiggnällt. Imorgon är det fredag. Tjoho. Eller som mina små gullungar skulle uttrycka det: "POPCORNDAG!!"

;)

Inga kommentarer: